sobota, 31 sierpnia 2013

Dziękuję!

Witaj! Jak pewnie zauważyłeś blog jest uzupełniany dość rzadko w porównaniu do pierwszych kilku miesięcy. To dlatego, że po napisaniu wszystkich lekcji kursu które miałem w planach przekazałem Ci praktycznie całą swoją wiedzę najlepiej jak tylko umiałem. Cieszę się ogromnie, że ludzie czytają moje posty
i mają okazję uczyć się ode mnie. Jestem człowiekiem praktycznym i staram się aby wiedza i artykuły które piszę były maksymalnie przydatne i do zastosowania w praktyce.

Najpopularniejszym postem jest: http://acompositions.blogspot.com/2012/10/kurs-gitarowy-6-akordy-barowe-dzwieki.html

Myślę, że to dlatego iż porusza on podstawy akordów barowych - czyli czegoś co jest ogromnie trudne dla początkujących. Cieszę się, że to właśnie ten wpis jest tak popularny gdyż to świadczy o tym, że opisuje początkującym w sposób bardzo przystępny trudny temat.

Sam pamiętam szukanie wszelkich informacji o akordach barowych, pamiętam jak męczyłem się z nimi i ze zrozumieniem ich. Oczywiste dla mnie jest, że po takich 'przeżyciach' powinienem przekazywać wiedzę naprawdę, naprawdę prosto i zrozumiale.

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz