poniedziałek, 11 lutego 2013

Kurs gitarowy - co chciałbyś się dowiedzieć?

Witaj ;) podczas całego kursu podstaw gry na gitarze miałem okazję nauczyć Cię bardzo wielu rzeczy, których sam się kiedyś nauczyłem. Doszedłem do miejsca gdzie moja wiedza zaczyna się kończyć albo nie uświadamiam sobie, że coś przeoczyłem. Z tego też powodu piszę tego posta właśnie do Ciebie czytelniku ;) z pewną inicjatywą.

Może chcesz, dowiedzieć się czegoś więcej na któryś z tematów poruszonych przeze mnie na blogu?
Może chcesz dowiedzieć się czegoś o czym nie napisałem?

Chętnie stworzę posty, które będą odpowiadać Twoim zainteresowaniom, starając przekazać się wiedzę jaką posiadam z dziedziny, którą chcesz ze mną poruszyć. Nie kosztuje Cię to nic ;) wystarczy, że napiszesz tu w komentarzu jaki temat chcesz rozwinąć / poruszyć. Zachęcam Cię i dziękuję za uwagę. Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Hej! Właśnie trafiłam na Twojego bloga, tak na szybko przejrzałam zawartość i muszę powiedzieć, że zaciekawił mnie :) Na pewno przestudiuję Twój kurs od początku aby nauczyć się nowych rzeczy i może narodzą się jakieś pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń